Ogłoszenia i komunikaty
- Szczegóły
Mając na względzie rozwój mobilności oraz innowacyjności, Powiat Hajnowski jest partnerem w międzynarodowym projekcie badawczym MARA – Mobility and Accessibility in Rural Areas – New approaches for developing mobility concepts in remote areas. Projekt MARA – Mobility and Accesibility in Rural Areas (Mobilność i dostępność na obszarach wiejskich) finansowany jest z Programu Interreg Baltic Sea 2014-2020. W przedsięwzięciu uczestniczy 12 partnerów z 9 krajów, a liderem jest Ministerstwo Energetyki, Digitalizacji i Infrastruktury z Niemiec (Mecklenburg-Vorpommern).Tematem wiodącym projektu jest zrównoważony transport i ruch turystyczny na obszarach peryferyjnych państw basenu Morza Bałtyckiego. Docelowo projekt ma przyczynić się do podniesienia mobilności mieszkańców i turystów w naszym regionie.
- Szczegóły
Od piątku 15 maja br. Klienci PGNiG Obrót Detaliczny znów mogą załatwiać swoje sprawy w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte.
- Szczegóły
Choć działamy w sposób ograniczony i kultura jest zamrożona, u nas dużo się dzieje. Otóż równocześnie z trwającymi pracami porządkowymi w naszych świetlicach, na terenie Gminnego Centrum Kultury w Dubinach odbywają się prace związane z realizacją projektu "Utworzenie bezpiecznej i funkcjonalnej przestrzeni publicznej w Dubinach"
Już niebawem, bo w przeciągu kilku miesięcy, teren za GCK otrzyma nowe oblicze. Powstaną miejsca przeznaczone do zabawy dla dzieci, miejsca do ćwiczeń i rozgrywek sportowych. Będzie też gdzie wygodnie zaparkować samochód, bowiem powstaną miejsca parkingowe i ciągi komunikacyjne.
- Szczegóły
Ekipa Gminnego Centrum Kultury nie zwalnia tempa, wciąż trwa akcja szycia maseczek pod hasłem "W Trosce o Zdrowie Nas Wszystkich".
Dodatkowo rozpoczęliśmy generalne porządki w naszych świetlicach.
- Szczegóły
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) cieszy się ogromnym i stale rosnącym zainteresowaniem Klientów. Tylko w kwietniu za jego pośrednictwem PGNiG Obrót Detaliczny podpisało 7175 umów na sprzedaż gazu. To wzrost o 170 proc. w stosunku do marca i niemal 30-krotnie więcej niż w lutym bieżącego roku. Łącznie, od początku 2020 r., Spółka zawarła ponad 10 tys. umów online.