Raport o stanie gminy

Szanowni Państwo,

Zapraszam do zapoznania się z „Raportem o stanie gminy Hajnówka za 2020 r.”, który jest dostępny pod adresem:

http://bip.ug.hajnowka.wrotapodlasia.pl/Hajnowka/raport_o_stanie_gminy/raport-za-2020-rok.html

oraz w Urzędzie Gminy Hajnówka w godzinach pracy.

 

Termin planowanej debaty nad Raportem o stanie Gminy przypada na 28 maja 2021 roku. Osoby zainteresowane udziałem w debacie powinny dopełnić wymagań określonych w „Procedurze udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy”.

                                                                                                                                                    WÓJT GMINY HAJNÓWKA

                                                                                                                                                         Lucyna Smoktunowicz

umwp

W dniu 11 maja 2021 roku została podpisana umowa  pomiędzy Województwem Podlaskim reprezentowanym przez Pana Artura Kosickiego - Marszałka Województwa Podlaskiego oraz Pana Marka Olbrysia – Wicemarszałka Województwa Podlaskiego, a Gminą Hajnówka reprezentowaną przez Panią Lucynę Smoktunowicz- Wójta Gminy Hajnówka na zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i umundurowania z przeznaczeniem dla Ochotniczych Straży Pożarnych.

gios

Gmina Hajnówka informuje, iż w związku z pismem z dnia 30.04.2021 roku, znak sprawy: DM/51-11-6/05/21/IM Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, w 2021 będą przeprowadzone prace polegające na monitoringu gatunków zwierząt, gatunków roślin oraz siedlisk przyrodniczych na terenie Gminy Hajnówka w lasach niestanowiących własność Skarbu Państwa.

e-rolnik

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa informuje o możliwości składania za pośrednictwem portalu eRolnik dokumentów związanych z obsługą funduszy promocji produktów rolno-spożywczych:
Deklaracji wpłaty na fundusze promocji produktów rolno-spożywczych (Fpz_f1), Propozycji zadania do Planu Finansowego (Fpz_f7).

Warunkiem wypełnienia formularzy jest posiadanie aktywnego profilu zaufanego.

konsultacje osp

Warszawa, dnia 07-05-2021 r.

Komunikat Prasowy

Konsultacje społeczne dokumentu określanego jako
projekt ustawy o ochotniczej straży pożarnej

Związek OSP RP realizując cele statutowe w zakresie reprezentowania interesów Ochotniczych Straży Pożarnych organizuje konsultacje społeczne przedstawionego przez Komendę Główną PSP dokumentu określanego jako projekt ustawy o ochotniczej straży pożarnej, mimo że z formalnego punktu widzenia konsultowany dokument jest co najwyżej propozycją przyszłego projektu ustawy.

Konsultacje odbywać się będą w trybie on-line i będą transmitowane on-line (szczegóły techniczne podane zostaną wkrótce na stronie www.zosprp.pl).

Problematykę zawartą w ww. dokumencie podzielono na 5 bloków tematycznych.

Dyskusji nad każdym z bloków poświęcony będzie osobny dzień konsultacji.

Harmonogram konsultacji:

  • Blok nr 1 – „Organizacja systemu ratowniczego” – poniedziałek, 10 maja,
  • Blok nr 2 – „Sprawy organizacyjne OSP, mundur, statut” – wtorek, 11 maja,
  • Blok nr 3 – „OSP - finansowanie nadzór, kontrola” – środa, 12 maja,
  • Blok nr 4 – „Działalność społeczna OSP” – czwartek, 13 maja
  • Blok nr 5 – „Dodatek do emerytur” – piątek 14 maja.

Pozostałe ustalenia dotyczące konsultacji: Początek spotkań – godz. 17.00. W celu wzięcia udziału w spotkaniu należy wypełnić załączony formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/FnFagEGQfTYfU96L6

Uwaga: W spotkaniu będzie mogło brać udział max. 50 zgłoszonych. W przypadku większej liczby zgłoszeń – decydować będzie losowanie.

Można się zgłaszać do dyskusji w kilku blokach tematycznych.

Zgłoszenia do dyskusji w poszczególnych blokach należy nadsyłać nie później niż na 24 godziny przed rozpoczęciem spotkania.

Osoby, które wezmą udział w spotkaniach otrzymają link do spotkania na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konsultacjach.

Nina Mirgos-Kilanowska

Rzecznik Prasowy
Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej

 

2021 05 07 Ustawa Konsultacje