Ogłoszenia i komunikaty
- Szczegóły
Od 21.10.2020 r. możliwe jest uzyskanie wyższego dofinansowania w programie „Czyste powietrze” dla osób o niższych dochodach. Aby otrzymać wyższą dotację, aż do 60% poniesionych kosztów realizacji eko-inwestycji, polegającej na wymianie pieca i termomodernizacji domu, potrzebne jest zaświadczenie o dochodach wydane przez gminę. O wydanie zaświadczenia należy się zwrócić do gminy zgodnie ze swoim adresem zamieszkania. O tego typu dofinansowanie wystąpić mogą osoby fizyczne (właściciele lub współwłaściciele domów jednorodzinnych) o dochodach miesięcznych do 1400 zł/os. (gospodarstwa wieloosobowe) lub do 1960 zł (gospodarstwa jednoosobowe), mają szansę na dotację maksymalnie 37 tys. zł.
Przypominamy, że osoby z rocznym dochodem do 100 tys. zł, są uprawnieni do podstawowego poziomu dofinansowania. To oznacza, że mogą starać się o wsparcie do 25 tys. zł przy wymianie źródła ciepła oraz montażu instalacji fotowoltaicznej (a nawet do 30 tys. zł, jeśli inwestycja obejmuje pompę ciepła oraz instalację PV).
Ponadto dla wszystkich – w rozliczeniu PIT – dostępna jest ulga termomodernizacyjna (do 53 tys. zł).
W celu ułatwienia korzystania z programu przygotowano również kilka udogodnień dla beneficjentów, a mianowicie:
- kalkulator dotacji (dostępny na: www.czystepowietrze.gov.pl/kalkulator-dotacji), który pozwala wyliczyć wielkość dotacji na planowane przedsięwzięcie w zależności od wybranych zadań kwalifikujących się do dofinansowania
- możliwość wydłużenia terminu realizacji przedsięwzięcia o maksymalnie sześć miesięcy (po złożeniu odpowiedniego wniosku wraz z uzasadnieniem)
- nową listę urządzeń i materiałów spełniających wymagania techniczne określone w programie „Czyste Powietrze” (dostępna na: www.lista-zum.ios.edu.pl)
Jeżeli są Państwo zainteresowani skorzystaniem z dofinansowania, zapraszamy do kontaktu z pracownikami Centrum Energii Odnawialnej w Hajnówce. Pomożemy we wszelkich formalnościach – od założenia konta w programie, poprzez złożenie wniosku o dofinansowanie i jego późniejsze rozliczenie. Bezpłatnie, sprawnie i efektywnie.
Dla zainteresowanych podajemy nasze dane kontaktowe:
Centrum Energii Odnawialnej w Hajnówce, ul. 3 Maja 25 a (godziny pracy, dni robocze 7.30 – 15.30), tel. 85 682 2169
- Szczegóły
Urząd Gminy Hajnówka poszukuje właściciela lub nowego domu dla psa przebywającego w Borysówce. Piesek jest średniej wielkości kundelkiem o długiej czarnej sierści oraz przyjaznym usposobieniu. Właściciela, każdą osobę która rozpoznaje psa i może pomóc w ustaleniu właściciela oraz osoby zainteresowane stworzeniem mu domu prosimy o kontakt: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefon : 85-682-25-00 wew. 22 lub osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.00
Wójt Gminy Hajnówka
- Szczegóły
- Nazwa i siedziba Sprzedającego:
OSP Orzeszkowo
Orzeszkowo 25
17-200 Hajnówka
2. Dane dotyczące sprzedawanego pojazdu:
Samochód specjalny pożarniczy:
- Marka i model pojazdu: Jelcz 005 ( na podwoziu Star 244) ,
- Nr rejestracyjny: BHA AJ 84,
- Rok produkcji: 1989,
- Wóz w podziale bojowym
- Ubezpieczenie do 19.03.2021
- Przegląd do 09.01.2021
- Samochód można oglądać w remizie OSP Orzeszkowo 25, 17-200 Hajnówka po uprzednim uzgodnieniu z Wiceprezes –Naczelnik Paweł Czurak telefonicznym pod nr. +48 796 202 035
- Szacowana wartość samochodu wynosi 21 000 zł brutto (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy zero złotych).
- Ofertę zakupu samochodu w formie papierowej należy przesłać do:
OSP Orzeszkowo; Orzeszkowo 25, 17-200 Hajnówka lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferta pisemna złożona w toku przetargu powinna zawierać :
- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta,
- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi
- odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin,
- datę sporządzenia oferty i podpis oferenta.
Oferta pisemna złożona w toku przetargu powinna zawierać :
- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta,
- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi
- odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin,
- datę sporządzenia oferty i podpis oferenta.
- Wszelkie koszty i opłaty związane z nabyciem ponosi kupujący.
- Z wyłonionym w drodze przetargu oferentem na nabywcę samochodu zostanie podpisana umowa w terminie 7 dni licząc od daty rozstrzygnięcia przetargu. Przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży kupujący jest zobowiązany dokonać wpłaty ceny ustalonej w przetargu.
- Zakupiony towar nie podlega reklamacji i zwrotowi.
- Termin składania ofert upływa dnia 30.10.2020 r. o godz.12.00.
- Oferta zakupu powinna zawierać proponowaną cenę zakupu, imię i nazwisko, adres, oraz numer telefonu osoby bądź firmy składającej ofertę.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyny
- Kryterium wyboru 100% cena
- Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu
- nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w § 17 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 04 kwietnia 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa, lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę,
- Sprawę prowadzi Prezes OSP Orzeszkowo Marzena Iwaniuk, tel. +48 600 717 663 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załącznik:
- Szczegóły
Informacja prasowa
Warszawa, 19 października 2020r.
PGNiG wspiera infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego
Od 16 października br. konsultanci PGNiG Obrót Detaliczny wspierają obsługę telefoniczną osób kontaktujących się z Głównym Inspektoratem Sanitarnym (GIS). To odpowiedź na potrzeby Polaków związane z uzyskaniem praktycznych porad dotyczących COVID - 19.
– Nasze zaangażowanie stanowi dowód społecznej odpowiedzialności Grupy Kapitałowej PGNiG, dziękuję naszym pracownikom, którzy bez wahania są gotowi nieść pomoc w tej szczególnej sytuacji. To przykład dobrej współpracy, która będzie stanowiła realną pomoc dla wielu Polaków. Co warto podkreślić, proces wsparcia obsługi telefonicznej dla osób kontaktujących się z GIS został uruchomiony w ciągu 24 godzin – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
Przedstawiciele PGNiG Obrót Detaliczny będą udzielali porad w oparciu o materiały i skrypty przekazane przez GIS. Konsultanci odpowiedzą na pytania związane m.in. z diagnostyką, kwarantanną, świadczeniami zdrowotnymi, zasiłkami, leczeniem szpitalnym, testami, receptami oraz aplikacją ProteGO Safe (program do monitorowania kontaktów społecznych, wspierający walkę z koronawirusem) .
– Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników udało nam się po raz kolejny szybko zapewnić niezbędne wsparcie dla państwowej instytucji. Co najważniejsze – dzieje się to bez uszczerbku dla obsługi naszych Klientów, którzy systematycznie od kilku miesięcy przenoszą swoją aktywność do elektronicznych kanałów obsługi – podkreślił Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Pracownicy PGNiG zapewniali już podobną pomoc w marcu i kwietniu tego roku, kiedy wspierali infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia, czyli Telefoniczną Informację Pacjenta (TIP). Otrzymali za to podziękowanie od ówczesnego Prezesa NFZ, a obecnego Ministra Zdrowia Adama Niedzielskiego.
***PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem sprzedaży na rynku gazu ziemnego w Polsce. Obsługuje blisko 7 mln klientów, gospodarstw domowych oraz przedsiębiorców, wśród których są zarówno duże, średnie i mniejsze firmy. Spółka specjalizuje się w sprzedaży: gazu ziemnego (wysokometanowego i zaazotowanego), energii elektrycznej, sprężonego gazu ziemnego (CNG) oraz skroplonego gazu ziemnego (LNG).