pgnig

Od piątku 15 maja br. Klienci PGNiG Obrót Detaliczny znów mogą załatwiać swoje sprawy w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte.

prace

Choć działamy w sposób ograniczony i kultura jest zamrożona, u nas dużo się dzieje. Otóż równocześnie z trwającymi pracami porządkowymi w naszych świetlicach,  na terenie Gminnego Centrum Kultury w Dubinach odbywają się prace związane z realizacją projektu "Utworzenie bezpiecznej i funkcjonalnej przestrzeni publicznej w Dubinach"

Już niebawem, bo w przeciągu kilku miesięcy, teren za GCK otrzyma nowe oblicze. Powstaną  miejsca przeznaczone do zabawy dla dzieci, miejsca do ćwiczeń i rozgrywek sportowych. Będzie też gdzie wygodnie zaparkować samochód, bowiem powstaną miejsca parkingowe i ciągi komunikacyjne.

 

 

swietlica

Ekipa Gminnego Centrum Kultury nie zwalnia tempa, wciąż trwa akcja szycia maseczek pod hasłem "W Trosce o Zdrowie Nas Wszystkich".

 

Dodatkowo rozpoczęliśmy generalne porządki w naszych świetlicach.

 

 

pgnig

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) cieszy się ogromnym i stale rosnącym zainteresowaniem Klientów. Tylko w kwietniu za jego pośrednictwem PGNiG Obrót Detaliczny podpisało 7175 umów na sprzedaż gazu. To wzrost o 170 proc. w stosunku do marca i niemal 30-krotnie więcej niż w lutym bieżącego roku. Łącznie, od początku 2020 r., Spółka zawarła ponad 10 tys. umów online.

 

J.Zieliński

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam okolicznościowy list Posła Rzeczypospolitej Polskiej Pana Jarosława Zielińskiego z okazji Dnia Strażaka.  W imieniu Pana Posła serdecznie proszę, o przekazanie treści listu wszystkim funkcjonariuszom i pracownikom Państwowej Straży Pożarnej oraz Druhnom i Druhom Ochotniczych Straży Pożarnych działających na Państwa terenie.

Biuro Poselskie
Posła Jarosława Zielińskiego