pgnig

Liczba pobrań aplikacji mobilnej PGNiG Obrót Detaliczny na smartfony i tablety przekroczyła milion. Coraz więcej użytkowników korzysta z niej praktycznie codziennie – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Obok platformy eBOK, to kolejny kanał komunikacji cyfrowej PGNiG, który zdobył duże uznanie Klientów Spółki.

fotowoltaika

Hajnówka, dnia 21.05.2020 r.

Dotyczy projektu: Fotowoltaika dla gospodarstw domowych Gminy Hajnówka

Podejmując działanie w związku z zobowiązaniem podjętym na spotkaniu dnia 16.01.2020 r. podczas zebrania mieszkańców Gminy Hajnówka w świetlicy wiejskiej w Dubinach, a dotyczącym pytania mieszkańców wniesionego do protokołu: „czy w przypadku otrzymania dotacji mieszkańcy nie będą musieli odprowadzać podatku od osób fizycznych od uzyskanego dofinansowania?”, Gmina Hajnówka dnia 20.02.2020 r. złożyła wniosek do Krajowej Informacji Skarbowej o interpretację wyżej opisanego, przyszłego wydarzenia i jego konsekwencji dla ewentualnych zobowiązań podatkowych.

mpk

Zakład Komunikacji Miejskiej w Hajnówce informuje,że od dnia 18.05.2020r. autobusy komunikacji linii nr. 2 kursują według rozkładu codziennego (odjazdy z Dubin:6:10,7:20,14:45,15:55).

mara

Mając na względzie rozwój mobilności oraz innowacyjności, Powiat Hajnowski jest partnerem w międzynarodowym projekcie badawczym MARA – Mobility and Accessibility in Rural Areas – New approaches for developing mobility concepts in remote areas. Projekt MARA – Mobility and Accesibility in Rural Areas (Mobilność i dostępność na obszarach wiejskich) finansowany jest z Programu Interreg Baltic Sea 2014-2020. W przedsięwzięciu uczestniczy 12 partnerów z 9 krajów, a liderem jest Ministerstwo Energetyki, Digitalizacji i Infrastruktury z Niemiec (Mecklenburg-Vorpommern).Tematem wiodącym projektu jest zrównoważony transport i ruch turystyczny na obszarach peryferyjnych państw basenu Morza Bałtyckiego. Docelowo projekt ma przyczynić się do podniesienia mobilności mieszkańców i turystów w naszym regionie.

pgnig

Od piątku 15 maja br. Klienci PGNiG Obrót Detaliczny znów mogą załatwiać swoje sprawy w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte.