polski

Czy wiecie, że dla siedmiu na dziesięciu Polaków wystarczającą zachętę do zakupu danego produktu stanowi to, że pochodzi on z Polski, a połowa konsumentów swój patriotyzm manifestuje podczas zakupów w sklepach z artykułami rolno-spożywczymi? Znak „PRODUKT POLSKI” umożliwia konsumentom łatwiejsze wyszukiwanie produktów wytworzonych w Polsce z użyciem polskich surowców. 

(od 25 maja 2020 r. do odwołania)

 

Szanowni Państwo,

 

w związku  z wejściem w życie  z dniem 25 maja 2020 r. § 22.  pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 878)  

w Powiatowym Urzedzie Pracy w Hajnówce

będzie możliwość osobistego załatwiania spraw

przy zachowaniu wymogów sanitarnych.

 

  1. Stosując się do rekomendacji służb sanitarnych zaleca się nadal, jako podstawową formę kontaktu: telefon, pocztę elektroniczną, skrzynkę podawczą umieszczoną w holu urzędu, pocztę tradycyjną.
  2. Mając na względzie Państwa bezpieczeństwo i pracowników urzędu oraz aby uniknąć rozprzestrzeniana się wirusa SARS-Co-2, w urzędzie obsługiwane będą wyłącznie osoby, które umówią się na wizytę:
  • telefonicznie: 

           - pośrednictwo pracy 85 68296 22 do 26;

           - instrumenty rynku pracy 85 68296 13 do 14;

           - rejestracja 85 6829627do 29;

  • za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   z podaniem w treści maila: imienia i nazwiska, nr telefonu,  adresu lub daty urodzenia oraz informacji o celu. 

 

  1. O niezbędności przebywania w urzędzie decyduje pracownik merytoryczny, po czym wyznacza termin i godzinę wizyty.

Z osobistych wizyt wyłączone są sprawy dotyczące złożonych wniosków w zakresie realizacji pomocy wynikającej z Tarczy Antykryzysowej.  W tym przypadku jedynymi inicjatorami wizyt są pracownicy zajmujący się obsługą wniosku. 

 

  1. Klienci będą przyjmowani wyłącznie z zachowaniem zaleceń sanitarnych:
  • bez osób towarzyszących za wyjątkiem osób niepełnosprawnych,
  • wcześniejsze przyjście oznaczać będzie oczekiwinie na wizytę przed siedzibą urzędu, a spóźnienie wymagać będzie umówienia kolejnego stawiennictwa,
  • przed wejściem do budynku urzędu konieczne będzie podanie pracownikowi: imienia, nazwiska oraz daty i godziny wizyty oraz nazwiska pracownika z którym osoba jest umówiona,
  • między oczekującymi należy zachować dystans 2 metrów,
  • obowiązkowo mieć zasłonięte usta i nos za pomocą maseczki, chusty, apaszki czy szalika,
  • zaleca się noszenie rękawiczek jednorazowych,
  • po wejściu do siedziby urzędu należy bezzwłocznie zdezynfekować ręce dostępnym płynem do dezynfekcji  (dotyczy to wszystkich osób,  również tych w rękawiczkach),
  • dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi,
  • w przypadku klientów, którzy nie spełniają wymogów sanitarnych lub sprawiają wrażenie chorych pracownik ma prawo odmówić obsługi takiej osoby.

 

Proszę o przestrzeganie zaleceń i wyrozumiałość.



DYREKTOR
Powiatowego Urzędu Pracy
w Hajnówce
Marek Roszczenko

 

 

działaj lokalnie

Gorąco zachęcamy wszystkich mieszkańców do udziału w Lokalnym Konkursie Grantowym prowadzonym przez Ośrodek Działaj Lokalnie w Hajnówce – Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Puszcza Białowieska. Rokrocznie na terenie naszej Gminy – dzięki środkom z Programu Działaj Lokalnie – mają miejsce niesamowite i inspirujące wydarzenia. Warsztat kulinarne, ikonograficzne, konkursy na najpiękniejsze obejście i wystawy starej fotografii – to tylko niektóre z nich. Zapraszamy do udziału w konkursie.

ceo
Informujemy, że nasze Centrum Energii Odnawialnej funkcjonuje już w normalnym trybie!
Zachęcamy mieszkańców i przedsiębiorców z Powiatu Hajnowskiego do kontaktu.

pgnig

Liczba pobrań aplikacji mobilnej PGNiG Obrót Detaliczny na smartfony i tablety przekroczyła milion. Coraz więcej użytkowników korzysta z niej praktycznie codziennie – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Obok platformy eBOK, to kolejny kanał komunikacji cyfrowej PGNiG, który zdobył duże uznanie Klientów Spółki.