Karta Mieszkańca Gminy Hajnówka

Wójt Gminy Hajnówka informuje, że od dnia 20.02.2020r. przyjmowane będą wnioski o wydanie "Karty Mieszkańca Gminy Hajnówka" ( ZARZĄDZENIE Nr 165/2020 WÓJTA GMINY HAJNÓWKA z dnia 19 lutego 2020 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu programu „Karta Mieszkańca Gminy Hajnówka”)
Wzór wniosku dostępny jest w Urzędzie Gminy Hajnówka, w pokoju nr 43 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy : http://gmina-hajnowka.pl/zalatw-sprawe/83-sprawy-obywatelskie/1519-zlozenie-wniosku-o-wydanie-karty-mieszkanca-gminy-hajnowka
Wypełniony wniosek należy składać w Urzędzie Gminy Hajnówka w pokoju nr 43 (ewidencja ludności) w dni robocze w godz. 08:00 - 15:00.
Terminy
- 2020-02-20 08:00
Wspierane przez iCagenda